Parodontologie Laser | Tratamente Parodontoza

Parodontologie

Afecțiunile parodontale precum gingivita, parodontita deși afectează în mod surprinzator 1 din 3 adulți, sunt tratate destul de superficial de către pacienți, cu toate că rezultatul final este pierderea dinților.

Parodontologie

Din păcate, inclusiv copiii și adolescenții pot primi diagnosticul de parodontită, iar tratamentul este unul personalizat, pentru fiecare caz în parte, în funcție de gradul de afectare parodontală și de vârsta pacientului.

Afecțiunile gingivale și parodontale reprezintă cea mai importantă cauză a pierderii dinților la populația adultă. Cu o igienă și ingrijire corespunzătoare, cum ar fi: periajul reglat, folosirea mijloacelor suplimentare precum firul interdentar, apa de gură și vizitele periodice la medic, dinții ar trebui să ne servească pe toată durata vieții.

Boala parodontală este cauzată de numeroase bacterii care intră in compoziția plăcii bateriene și a tartrului, aderând de gingii și de țesuturile învecinate. Acest proces este de obicei nedureros în primele faze, dar consecințele bolii parodontale sunt grave dacă nu sunt luate măsuri de tratament din timp.

Ce trebuie să rețineți despre boala parodontală:

• Dinții fără carii nu înseamnă dinți sănătoși.
  • Finalul bolii parodontale este întotdeauna pierderea dinților
  • Boala parodontală afectează și pacienții tineri, dinții afectati parodontal sunt dinți aparent sănătoși, de aceea este supranumită și boala dinților frumoși, deoarece sunt afectate doar țesuturile parodontale de susținere a dintelui.
  • Tratamentul este chirurgical atunci când pungile parodontale sunt mari.
  • Nu există vindecare a bolii, ci doar stoparea din evoluție a acesteia.

Zâmbește cu DC Dental